Followers

May 19, 2012

Budak Serving Kerek

Wahai Cermin Ajaib siapa Paling Comel? Ouh yang sedang pegang kamera itu HAHAHA 
lol Joke Only. Kecoh lahh luuu.

Disini anda boleh lihat dimana saya dan kawan saya berada. Actually ini adalah dewan bankquet yang telah kami hiasi dengan meriah  bersempena Konvokesyen Politeknik kali ke - 7.dimana para VVIP and VIP yang akan bertandang untuk mengisi tong perut mereka dengan rakusnyaa.  Penat Betul Setting. disebabkan berbayar maka kami sanggup.
Apa pon Selipar saya Paling Comel.
Lihat dengan Jelas. sapa paling gemok? haha jahatnya aku haha. okay stop it Ain. bukan kami berdua je yang setup semua benda n tapi lebih dari 5 orang. malas ahhh tangap gambar mereka. selama tiga hari dapat makan free, ahhh seronoknyaaaa . 
The Next Day. The waiter :)
Awal Jam 6 pagi kami dah kene ready untuk Breakfast. pergghh Demand betol dorang makan pepagi Buta, orang duduk seronok Tidur atas katil keluar air liur basi sambil bermimpi mimpi. Miera tugasan Jadi peyambut Tetamu . Saya jadi Budak Serving yang kaya dengan Senyuman. setiap saat tersengih je kerja aku huahuahuaaa. tapi kekadang kami kena banyak bersabar dengan dorang. Pukul Tujuh Turun dari hotel untuk breakfast. Menu pagi Nasi lemak, ayam rempah, sambal sotong. arghh mula tengok dah terliur ni taksabar betul nak makan. haha. lunch lagi penatt macam macam kena buat itu ini. orang punya ramai. setaip satu table satu waiter kena jaga . satu table ada sepuluh orang. setiap seorang kene treat nicely and polite. senyum itu pentinggg.
Mari belajar lipat Napkin dari senior huahuaahuaa.


After Done Kemas all Stuff. Dengan Lecturer tercintaa Miss Ana.
 I love You very very very muchh. Pointer saya tinggi dalam Subjek Miss hihi
By tomorrow ada lagi event. tomorrow last. By Wednesday patutnya ada lagi event tapi takdapat join sebab ada Test . T__T takpe lahh takde rezeki. InsyAllah ada lagi pintu rezeki kami. hihi. walaupon penat tapi seronok sebab saya baru je kenal mereka semua  senior ni tapi dah rapat like one family.

Result final exam Semestar satu dah keluar. Alhamdulilallah saya bersyukur sangat dengan apa yang saya dapat . 3 pointer above, parents saya bangga walaupun lagi berapa pointer dapat AKJ . tapi takpe lah janji takde paper repeat. yeaaaahhh jumpa lagi di Semester 2 ! salam :)

1 comment:

syg nini said...

owh.... awk ni ke yg bljr kt PSIS....