Followers

Mar 15, 2012

ladies night

ohai everyybedii . long time no see. macam biasa lah kalau dah update blog ni lah kan mesti lah harus la menulis benda yang sama lah iaitu RINDU . macam pape ntah lahh bosan nyaa. btw kelas cancel jadi ada masa nak membeloggging sampai pengsan. bosannnnnn ~ okay lah .  topik hari ini sangat bosan. saya rasa menyampah nak update bila otak tengah blank tapi sedaya upaya nak jugak buat . repeat lagi bosan haha kelakar .

last week balik cuma cuma dua hari satu malam . kau bayang kan apa je aku boleh buat dalam jangka masa pendek gitu? itu pun di ceriakan harinya dengan fadzli . what? fadzli again . so then, itu satu lumrah yang seronok bukan bila bersama orang tersayang. akui itu. lagi berapa bulan aku nak tamat sem 1. quiz test semua ada yang dah settle . berharap result folio dan assgment dapat cover markah untuk final exam .
hello my name is al ain suhada binti zambri. kwangkwankwang
wajah terbaru tapi hanya mampu menatap mata di tutupi selendang biru . selendang di-sponsor oleh kak eija. tayuunnnkkk kak eija titewww >.< last night is arabian night . tiada tema tapi kami semua bertema hitam . tidak melaram melampau. hanya bergaya jubah hitam biru lalu di tepek kan selendang nya di atas kepala. *bahasa apa aku guna.
aku pakai botox .  mesti korang percaya kan? 
ini kak yong saya . my cycho roomate . huahuahua >.<

argghhh malas nak tepek lagi gambar . more picture dalam mukabukucomel. arigatooooo kalau rindu sila rujuk sana . ehh perasannnnn hahaha 

No comments: