Followers

Mar 21, 2013

Kita Punya Rindu Sama SPM Wishes


Jum kita sembang-2 kosong . Hai untuk entry yang tidak putus selang sehari aku sudah timbul idea nak karang apa. Harap mendatang manfaat , sembang kosong ada manfaat mende?  Baiklah-2 mulakan dengan Bismillahirahmanirahim. Inginku berikan ucapan semgo berjaya buat adik-2 yang bakal mengambil keputusan SPM 21/3/2013. Diharap kalian bersedia dengan apa jua kemungkinan ,Yang sebelum ni selalu straight A's jangan terlalu berharap anda kekal begitu dan juga yang selalu tidak straight A's jangan anggap anda kekal begitu. Iringi doa dan restu IbuBapa agar kalian berjaya. Segala kemungkinan boleh berlaku. Jangan sekali punyai anggapan bahawa gagal SPM bererti gagal hidup. Aku punyai seorang kawan dijadikan contoh dimana SPM gagal. Memang pada awalnya susah mana-2 tempat nak terima orang yang gagal English because nowadays English sangat-2 penting. Tapi berkat usaha dan doa selalu jalani khusus English dan terus belajar tanpa henti mendapatkan result dengan bagus , kini dia diterima belajar di Politeknik Ungku Omar, iaitu politeknik premier bukan senang nak masuk sana. So SPM bukan penentu hidup jangka masa panjang. Sila ambil iktibar. Jadi apapun jangan mudah putus asa.

Okay let's we move to other story, Aku baru habis sembang kencang dengan kekasih lama..... UPSS. Actually I do really miss my girlfriend waktu semester dua. Kami sama umur tapi batch masuk study berbeza. Dia senior aku pula junior yang comel HAHAHA tetiba*  The girl who always layan kerenah . The girl who listen what i'm talk about. The girl who always teman Me mandi tengahmalam. Yes aku memang suka mandi memalam lepastu aku akan susahkan this girl untuk teman dan dia takpernah menolak. The girl who asked me to join "makan pelam" bersama roomate dia, actually kterg bukan roomate tapi jiran sebelah bilik. And pelam adalah salah satu feveret terbaik dimakan bersama sambal kicap taruk gula sikit so make my night bermakna. Why night? sebab tiap malam makan pelam wkwkwk. okay sambung... The girl yang selalu teman aku stay up night sampai tiga pagi cemgitu gara panahan tidak boleh lelap, kami manfaatkan detik itu dengan makeover diri berangan depan camera sometimes berkaraoke sampai habis suara. Parody lagu itu ini Miming turut serta asalkan . Ahhh banyak lagi benda aku buat dengan this girl.

Ouh this girl name Fairuz duduk sepang sudah mempunyai buah hati pegarang jantung bernama mior yang berada di KLMU. Sekarang dia tengan L.I next semester 4 aku turut L.I memang ikutkan cerita aku tak jumpa dia setahun. again Setahun. Kami akan bertemu kembali selepas itu dimana aku semester lima dan this girl semester enam. Sebenarnyaa.... Aku rindu this girl much. Everything about her yang mengada-2. Dan berharap we meet again tidak hanya menunggu selepas setahun. Harap Feruz L.I baik-2 dan tak lupa kami diPSIS. Semoga makin tembam hahahhahahahahahhaha . Ouh kita akhiri kata dengan ucapan semoga berjaya buat adik-2 sekalian! Apapun keputusan jangan sampai buat perkara nonsense seperti mencium pak guard sekolah kerana terlalu gembira ataupun seperti memukul si-pembagi kertas result SPM kerana terlalu sedih . wazzza wazzaaa. Assalamualaikum.

No comments: