Followers

Jan 26, 2013

Gosip Tersebar Akhirnya

Sudah bersedia menghabiskan masa awak untuk beberapa minute demi baca blog saya ini? Sedia atau tidak aku tetap gagah menaip dengan kemahuan sendiri meskipun tanpa rasa bersalah kerna berbulan lamanya "amboi lamanyaa" aku mendiamkan diri tanpa khabar berita.... "sambil cuci blog pakai clorox" Ingin aku bercerita meluahkan rasa hati tapi berat. berat sebab kepala otak berat mengeluarkan idea yang baru mungkin ianya terlalu mahal untuk dikeluarkan. tunggu aku gadaikan apa yang boleh digadai. Tunggu..

Saya mempunyai tempoh dalam dua hari untuk berseronok dirumah sendiri tanpa memikirkan sebarang kelas mahupun segala macam assignment yang berlambak. please gimmie me change. Please macam macam jadi kalau tidak diberi peluang camgini salah satunya aku cuci blog pakai clorox akibat terlalu kotor kemudian aku tepek bedak dua kilo dekat blog. standard di muka satu kilo pun kira cukup ahh tampung segala jeragat. sampai betepek bedak dekat celah tudung, Selekeh.  ehh apa kena mengena?

Hmm cakap pasal selekeh bedak celah tudung ni, ada siapa yang kurang paham dengan penulisan saya sebentaar tadi? Begini ya. Kira standard lah perempuan tepek compact powder dekat muka dan leher bagi yang tidak bertudung tapi benda jadi tidak standard bila bedak yang ditepek itu menyelekahkan diri anda sampai ketudung kesanya tinggal. Serius selekeh dan annoying. Kalau sedikit mungkin biasa ketidakperasanan berlaku tapi banyak bagai pakai tepung gandum dah aku tengok, and your face seriuslyyy putihnyaa ketara kalau tangkap gambar upload dekat facebook twitter kemudian orang comment "wow Cantek comel Natural beauty Nice like berjuta bla bla bla apa kejadahnya jumpa face to face alamak aku salah sangka maka tipah tertipu.

Menjangkau umur angka 20'an aku masih rasakan ledakan jiwa remaja tetap ada. Angka hanya nombor yang boleh aku manipulasikan ia dengan wajah innocent bajet manja manja. Fadzli prefer aku ber-shawl wajah gedik aku terserlah dengannya. Fadzli suka aku gedik tapi masyarakat luar mungkin menilai aku seorang yang annoying. Mungkin aku tersalah gedik depan mata mereka. #Mungkin. Di angka belasan tahun fadzli setia disisi sehingga aku berangka puluhan tahun dia masih kekal setia disisi. Ada masa aku mohon untuk bersama dia untuk beberapa jam tapi sayang masa yang aku pinta itu tidak tepat. Bersabar wahai hati. Yang pasti saya mendoakan agar awak adalah bakal suami kepada diri ini , bakal ayah kepada anak saya dan bakal atok kepada cucu saya. Pokoknyaa pokoknyaa harus di tebang. pffftttt. Assalamualaikum.

No comments: