Followers

Jan 5, 2013

New Year Eve.

Happy New Year and hope this year is better than before. Also Mydreams come true. May Allah bless our life. So for this Year kita tanam azam yang baik baikdan realisasikan ia dengan bersungguh tanpa rasa sesal. Tapi Sometimes azam pada awalnya berjalan dengan baik tapi sebaliknya pabila akhirnya. Namun Kita tetap berusaha segala penentuan terletak padaNYA. Jika Berkaitan family alhamdullah everything fine . jika berkaitan kawan juga begitu. duit juga begitu tapi berkaitan cinta. Hmm Im not. Im still confuse with this relationship. Okay jangan merepel lagi, Jadi apa perkara pertama anda lakukan untuk tahun baru ini. Countdown New Year Maybe. I've A lot of fun with my friends. Were outing menghiburkan hati yang lara lagi berduka ini. Duka berdarah tak dapat dibendung. And what a most happier day bila kami masuk Cosmo World. dan ini pengalaman kedua aku kesana. dan untuk kali pertama aku muntah bagai nak mati rasanya. seriuslyy Shit perasaan that time. kepala otak ni dah mixer pening kepala mual mual macam orang mengandung. okay kira padan lah muka kan semangat  sangat nak main semua yang ada. Bajet Bajet.
Mungkin tahun ini tahun terakhir kita bersama jadi rasai keseronokan yang ada. Moga tahun akan datang kita tetap setia. Dan Juga moga tahun seterusnya perkahwinan menanti awak. Amin.

Kita bagos dalam berkaraoke. nak jadi penyanyi takboleh nanti banyak kontrovesi jadi abaikan niat perasan itu untuk selamanya. Hahaha.
How Comel We are. And I think Im the Most "Comel" HAHAHAHA evil Laugh.

No comments: