Followers

Dec 30, 2012

Bye 2012

Hai World Good morning! So today is my last update for this year . WHATTTTTT?? Its already end of the year. guess what? aku rasa macam 2012 ni banyak perkara manis bagi diri aku. banyak sangat sampai lupa apa yang manis itu . hehe Ini bermakna cuti heaven aku sudah berakhir untuk hari ini. ada masa aku rasa macam tidak adil sebab ada kelas hari isnin , selasa cuti new year tapi ada setengah yang masih dalam buaian cuti yang enak. ini betul tidak adil. Hello ain you student okay student.

This cuti buat duit Kerja kerja dan kerja.
Imma Happy Girl. 
Kalau nak dihitung hitung, berapa kali saja aku berjumpa fadzli. macam apa yang aku baca di tweetnya ,asal balik je aku kerja. amboi dah mula pertikaikan ye fadzli.Saya tahu awak tidak ketahanan menanggung rindu bukan? mengaku sahaja. tidak rugi apa pun. hihi. Sekarang dalam kepala otak aku yang geliga ini aku punya satu lagi plan untuk tahun hadapan. dengan izin Allah aku akan laksanakan plan ini dengan gigih. plan yang dimaksudkan adalah plan untuk buat jualan baju online. before this tudung so here we  go maju kehadapan jualan baju online pulak. Insha Allah.

No comments: