Followers

Nov 14, 2012

Mohon Restu Doa


Disini Aku Taip Bukan Meminta Simpati Cuma aura simpati . Bukan niat bila susah baru nak minta baru nak cari. apa yang ingin disampaikan adalah mohon doa dari kalian yang setia membaca cerita aku yang tak seberapa best tapi meletop. Mohon kalian Doa akan kejayaan aku yang InsyAllah akan datang. Sabtu ini aku menanti dengan detik yang berdebar. tak cukup kuat nak hadapi tapi kena jugak hadapi berbekal kan ilmu didada yang belum cukup mantap. Doa agar aku jawap soalan sehingga tamat jamnya bukan dapat kertas jawab lepas setengah jam berhenti lalu keluar macam semua aku jawap betul. jangan sampai begitu. Lokasi ditempatkan di dewan besar. sangat besar. serius bikin kecut teringat zaman SPM  nak keluar pergi kencing pun takut.  Nak kentut lagi takut HAHAHAHA. 

Dengan Ini Semoga Berjaya Wahai Warga Politeknik.
Assalamualaikum.

No comments: