Followers

Oct 21, 2012

Menaip tanpa henti

Dengan kuasa yang ada dijari jemari ku yang comel ini aku akan menaip tanpa henti. akal fikiran bermain laju memikirkan entry yang bakal aku muntahkan disini.  eheemm serius lama gila gila gila  aku menyepi . lagi sekali "gila" . kenapa kemalasan menguasai diri. adakah ini kerana faktor umur yang semakin meningkat? excuse me i'm still young. yeaaahhh.

peratusan viewer blog semakin merosot. tidak mengapa itu bukan boleh bikin aku jatuh.
masih kekal dalam dunia imaginasi yang aku tetap comel hahaha *takde kene mengena
sila abaikan kenyataan sebentar tadi.
masih kekalkan senyuman yang manis. 
pipi semakin pesat membesar tambah berdagu dua bikin aku rasa woii pehal gemok muka kau. agaain repeat word "gemok muka kau" Haha aku makan aku simpan dekat dagu dan pipi. perubahan pada badan tiada. Alhamdulilahh. tak pernah terpikir nak kurus. NEVER!
nak dicerita kisah lepas rasa dah lapuk.
sekarang aku semakin tegar abdikan diri dengan asrama. lupakan rumah untuk sejenak. lupakan fadzli untuk. . . . eh eh itu tidak boleh. *tarik balik kata-kata.
ini semua terjadi kerana final untuk semestar dua. 3 more weeks. go Ain go go.
aku kena kuat belajar sekarang sebab aku rasa semester dua ni main main dengan masa depan aku. FUHHH seriouslyy shit * A word From My Lecterur. kelas ada takda belajar ala ala kadar.
4 subjek for final. yeahh itu pun rasa macam pergghh mati aku jawab. semua killer subjek.
1. Theory Of Food
2. Mathematics Food Service
3. Housekeeping
4. Front Office.
Aku bukan seorang yang kuat belajar tapi aku aku punya cita cita dan impian maka dengan itu aku tegar untuk kuat belajar demi mengejar apa yang diingini. bila dewasa aku nak berjaya. punya rumah punya kereta paling penting mampu berkahwin dan punya anak ramai . insyAllah bila dewasa kelak. sekarang masih belum cukup dewasa. harap fikiran yang matang tapi itu belum mampu mengelarkan diri sebagai dewasa. kiraan umur tidak bermakna aku mampu berbangga bahawa aku dah dewasa. 

Assalamualaikum.


No comments: