Followers

Oct 27, 2011

hari indah campur tak berapa indah

faham kan maksud disitu
kenapa?
sebab disini ada dua bahagian . bahgian perasaan . tapi. . .
aku cuma nak cerita apa hari indah tersebut sahaja. tak berapa indah bagaimana? baik kita lupakan disini sahaj . benggang? pergi gali lubang tanam diri sebab aku tak kesah cuma aku cakap disini . ada dua bahagian perasaan aku . indah dan jugak tak berapa indah . nonsense :\

sebelum itu . suka perubahan baru blog aku? memang aku suka tukar header . hobi masa lapang . pada awalnya blog ber-background warna hitam pink . minta pendapat fadzli , pink is better . hihik so ini hasil nya dan saya sangat suka . satu kiss untuk blog tersayang muahhh :-*

hari indah saya bermula apabila bertemu kawan, aicehh weyy skema ayat kau nie hmm . okay teruskan . aku jumpa teman . teman . lagi sekali teman . okay dah cukup . engkau tahu siapa temann  aku? teman aku zaman sekolah . mereka kawan saya bila saya nak kekantin #masa sekolah dahulu . mereka teman semaki saya bila saya tak puas hati tentang seseorg atau apa aje #masa sekolah dahulu. mereka juga kawan saya apabila saya mintak mereka teman saya ketandas walaupun tujuan hanya untuk betolkan tudung yang comel #masa sekolah dahulu. sekarang tiada masa sekolah dahulu hmm
ini teman saya , sekarang kiteorang tidak seperti masa sekolah dahulu . 
ini sayang saya . hihi saya sayang kawan kawan kawan kawan say . hihi saya ada banyak kawan . ini masih tidak cukup . yang lain nanti kita jumpa okay gegurl . saya rindu mereka sangat . kerana rindu maka kami sanggup berjalan kaki menuju destinasi . wuhuuu seronok berpanas .
ini sayang saya lagi seorang , lagi saya sayang dia , tadi jumpa dia tapi tiada gambar mampu aku pamerkan , cuma skype-ing  mampu aku pamerkan. hari indah saya bermula apabila bertemu dia . dia dia okay dia . heee senyum . saya senyum :') wuhuuuu saya sayang dia wuhuuu yehuuu , ihihikkkk so annoying , pfftttt -.-
dah lama tak senyum lebar nampak gigi macam gambar di atas. kesian. tapi itu hakikat. tak lama lagi saya duduk dekat hulur terperuk je , itu lagi sekian kuasa dua. nasib kau lah JAHH . yang penting muhammad fadzli sentiasa dihati. okay ini tiba tiba -.- hmm aku taktahu nak korek idea tulis blog . mohon maaf untuk itu cuma aku nak cakap . aku sedih tak lama lagi aku akan duduk hulur . lagi sekali aku cakap hulu sangat. kesian aku nanti takde lah KFC MCD TIMES SQUARE SUNWAY BLA BLA BLA and so on . lagi satu aku takot nanti aku rindu rindu . rindu pakwe aku yang sorang tu. eeee nak nanges bawah katil sambil peluk anak patung domokun yang fadzli bagi okayy baboi hmm

No comments: