Followers

Mar 30, 2011

muka cantek hati busuk

haa niee aku nak habaq gosip terbaru . aiceyy . aku kan paparazi bak kate BOP . tadi online facebook ada orang kecoh pasal satu MINAH ENDON TAKSEDAR DIRI KAFIR LAHAT PENJAHANAM DUNIA seronok betol dia KUTUK KUTUK NABI MUHAMMAD SAW . ASSTAFIRU'ALLAH-AL-AZIMMMM. ape nak jadi nieww weyhh aku pon tak tahu laa . aku tak tahu ape faedah dia buat begitu . dia cakap NABI MUHAMMAD hanya menyesatkan kita wahai orang ISLAM. ishhhh tak tahu nak aku nak habaq lagu mana. muka memang dah cun habis. tapi hati bukan main lagi busuk kalah bau dekat loji taikk . wadduhhh pusing kepale gua , *ha kan dah kecek endon* HAHHAA okay aku melawak :D

click image for view large

haa tengok cantek bukan cewek endon nie. haha lari tajuk pulak. ishh tengok ayat dia , sungguh biadap! pemusnah bangsa dan negara *tibatiba HAHA* patut laa dia kutuk NABI aku , rupanya dia BUKAN ISLAM! dia cuma makhluk tuhan yang tadew ilmu agama yang tinggi . aicehh wahh ayat aku :) tak caya? tengok saja laa pada rantai yang di pakai . okayy ada lagi aku nak tunjukk . cepatt tengokk. panass.

click image for view large

dahh ini betol melampau , rasa nak humban kau je tahu . BUANG DAERAH TERUSS! tak boleh pergi jauh lagi . arhhhh sudah laa . harap kau dapat hidayah yee . hee pandai jerr aku nie. eahh ada lagii ni! teruskan membaca
k ini tadew kene mengena , aku tipu jer ! haha

actually tadi ada sorang kakak nie name izzati kan dia kan kn skodeng blog aku kan lepas tu kan dia kan story mory letak dalam blog dia . haishh malu laa saya ^^ terperanjat di buatnye . HOHO excited sebenarnyee. ayat pertama keluar dari mulut dia kan nak tahu ape? dia ckap blog titew comel! aww suka baby blog titew . berseri seri dia hari nie, HAHA *aku tipu lagi :D 
aku rasa gambar aku yang itu kelakor dohh . haishh amik gambar titew yee , HAHA tapew la akak , ain maafkan. actually rasa teruja sngt sebab sudi promote kan blog saya dalam blog akak . aww! cayunkk banyak banyk . tapi lagi banyak cayunk sama MF ! hee ada jugakk :') ini blog kak izzati
okay bhai ! aku sayang gemok aku!

No comments: