Followers

Mar 28, 2011

tenkiuuu follower and copycatsss

ehemm ehem ehem . okay hai . maii kita jalan petang hari ini . ber blogwalking . terjah blog orang sana sini . nahh ! tengok follower aku. sudah 290 plus plus . menghampiri 300. HAHA macam excited ape ntah aku nie . kecoh bebenor . orang follower dah cecah satu ribu plus plus pon tak heran. thnks pada cik lala sebab dia yang genap kan follower aku. NNTI SAYA BAGI AWARD . HEEEE :D btw terima kasih banyak banyak kasih dekat korang yang tersangat baik hati jadi follower aku . dengan mereka yang sentiasa rajin skodeng blog merepek aku. hargai banyak banyak okay sayangg :')
Tumblr_lirbuxvme61qhpf9yo1_500_large

thanks jugak pada yang complain sebab load blog aku lambat . MAAF . but aku dah check berat blog aku . tak cecah 100 kb pon tahu. mybe inteernet awak tu yang slow molly kot . ni nak habaq , sebelum nie aku tak pernah bagitahu lagi kot pasal nie . baik larh aku bukan nak kedekut kan anything kalau korang nak tahu pape . actually aku tak pernah kedekut if korang ask anything or need help about how to edit blog or anything yang ada kaitan dengan blog. tapi aku akan jadi mula kedekut bila aku tengok korang copy and paste anything here without my permission. SERIUS SAPA SUKA HANDWRITING DIA DI CIPLAK OLEH MANUSIA YANG SANGAT BAIK HATI TU . haisshh. i know about this from other side . "eah ain , asal blog kau lebih kurang macam budak tuuuuuuuuuutttttt !"  so benda nie buat aku rasa teruja sangat . so aku skodeng blog kau . haa! kantoi sudah. i know this "girl" . budak yang pernah aku ajar macam mane nak edit blog. tapew laa aku tak marah pon kihkikihhh . saja bikin cuakk . yang aku tengah dok kecoh sekarang sebab aku terjah blog yang bukan aku follow tapi blog yang follow aku . kau paham ape aku cakap? tak paham just buat paham :DD aku punye other step untuk follow satu satu , dia senang senang copy semua. kejam betol engkau wahai penulis blog . aku tahu itu aku punye handwriting okay sebab ayat dia semua sama mcam aku punye. sejibikkkk bhai! mentang mentang aku tak diabled right click . senaang jer kau copy buat hak milik . bukan nak kredit aku dulu kan. aku tak kesah laa . tapi tak susah pon kau bgtahu yang kau amik handwriting aku. dulu ada jugak orang nak copy aku punye handwriting tapi dia kredit aku dulu sebelum amik . then aku cakap boleh aja. aku tak kejam babe. orang yang aku mksud kan baik hati kredit aku dulu before copy is FARHANA MORSHID AND ARRA RAZAK .tenkiuuu okayy :D haish tolong larh berubah sebelum gunung berapi meletupp. naseb aku cool so aku hanya mampu tinggalkan jejak di shoutbox kau agar kau sedar kesalahan yang kau dah buat . terima kasih :')

ini muka serius aku . rasa mahu bagi penampor! mata tak boleh lagi besarr .
weyh ! lagu dalam blog nie aku untuk BF aku larhh weyyyyy . HAHA 
k bhaai !

No comments: