Followers

Sep 22, 2011

saya berjaya dengan jayanya :'>


tajuk belit belit macam ular belit belit . hoho jangan nak cerita berbelit sangat boleh kan? entah apa yang berjaya dengan jaya nya . ehh macam mengelabah entry kali ini . memang mengelabahhh pon . kihkihihh entry is about lesen memandu saya telah berjaya dengan jaya nyaaa yehuuuuuuuu baby i like . actually aku tak sangka benggong bengonng aku ni boleh lulus lesen untuk P hanya sekali test. so wait for next week dapat card lesen. huh lepas dapat kata putus lulus tu aku macam nak lompat lompat eeeeee tolongg lahh kawal perasan tu. hmm

sepatutnya aku yang kene over dalam aamik test tapi ini terbalik, mama pulak yang lebih2 haishh memang lahh dia yang bayar duit driving so kalau gagal nanti duit dia yang melayang bukan aku T___T . tapi aku nervous nak mampus weyy duduk dalam dewan sejuk yang nak mampus semuanya nak mampus aku cakap lah kan. naik bukit ramai yang gagal lagi buat aku takot nak mampuihh . hmm alhamdullah lulus bahagian dua. masuk bahagian tiga on the road bersama JPJ :> ini buat saya excited terlebih . sampai test card aku tercabut clip dia . aduhhh memang dah takboleh takot lagi. macam macam dalam otak kot kot dapat JPJ yang macam haram sakai . eeeee taksuka taksuka taksuka .  tapi titew dapat JPJ yang baik . hoho alhamdllh lagi :'>

dah selesai semua mama telefon tanya itu tanya ini . kayy mama saya memang camgitu ^^ dia gelak kan tanya macam mana aku boleh lulus? hello ingat saya ngek sangat kew T__T dah lepas tuu aku terus siap remindkan mama get ready for me one car . kihkihh melampau aku ni. mama mintak masa sampai bulan 12 untuk kereta saya winkkk winkk can't wait i loveeee you you hahaha <3

nanti giliran aku pulokk bawak fadzli jalan jalan . acik dia jer kan :)

No comments: