Followers

Sep 20, 2011

heartbeat dan nuffnag

alhamdullh hari ni latihan driving tak teruk macam semalam . tahap keyakinan meningkat sedikit setelah mendapat pujian daripada jurulatih metro , bukan jurulatih saya tao . jurulatih pelajar lain . dia cakap dekat saya " dari tadi saya tengok ,pandai awak drive tanpa cikgu . test nanti mesti lulus ." hee :'> semangatt naik , terima kasih cikgu. hmm so doakan saya lulus khmis ni tao. taklarat lah nak bayar kat metro rm50 kalau gagal T__T boleh aku shopping puas puas dengan duit tu. haihhhh.

saya belum jumpa fazli lagi :'< saya nanak jumpa dia sebab sebab sebab saya taknak susahkan dia . budak SPM tuu hmm tahan sikit ain woyyy . tapi tapi tadi fadzli belikan saya makan tengah hari sebab sebab aku balik dari metro tak lunch so lapar tambahan keinginan nak makan aiskrim --" so dia belikan juga lahh aiskrim bukan satu tapi duaaaaaaaaaaa . hihi terima kasihh bobo <3 titewww rindu awak tangat tangat . titew rasa nak hug awak tetat tetat . aummmmm sayangg nyaa titew dekat awakk :* belajar leklok tao nanti senang nak kawen kalau dapat kerja yang bagos  gaji yang masyuk sebab titew nak rumahh yang ada swimming pool dalam bilik . nanak jakuzi . boringgg :'>

arhhh cukup ! back to tittle . sekarang aku dah ada heartbeat dan nuff nang . ehh baru sekrg kau buat ain? eee ruginyaa jadi kau ni. eee suka hati aku lahh . huh huh apa itu heartbeat and nuffnang ? oh ituu tempat aku perolehi duit dalam berblogging . contoh nya heartbeat seperti di bawah

sila klik banner atas ini . terima kasihh . alahh korang klik ja banner atas nie . takpayah risau . takde effect atau menjejas atau mengenakan sebarang bayaran ke atas korang .

kalau nuff nag pulak? korang klik iklan dekat sidebar tuu . awwww terima kasihh banyak kalau korang klik . aku hargai sangat sangat .

No comments: