Followers

Nov 16, 2011

spm wishes >>

serius lah gua cakap , gua tak de langsung idea nak tulis apa .
beku ouhh beku otak ku . tolong fahami daku yang tengah beku otak nya hmm
sambil tangan menaip mata ke arah TV watch you again , greatt movie :>
adakah masih belum terlambat untuk aku ucapkan SEMOGA BERJAYA BUAT ADIK ADIK YANG AMBIL SPM TAHUN INI 2011 ? chill masih belum terlambat . 
maka disini nak UCAPKAN SEMOGA BERJAYA YAA . terutama sekali untuk boyboy saya . fadzli . dia yang pertama. memang panjang lebar aku bebel dekat fadzli pagi nak ambil spm tu. well sayang saya kan :> saya tahu dia mampu buat yang terbaik . selagi saya masih ada disisi nya maka semangat nya tidak akan pernah hilang , perrgghhh ayat aku memang teramat mendalam dan teramat lahh minta kaki yang bersaiz 9 gitu. sekilo menyampah aku berikan pada diri sendiri :\

ini untuk follower tercinta blog aien marcin. alhmdullah follower sudah mencecah 1000+  so THANKS THANKS THANKS a lot to my dearest follower . tak lupa juga kepada FAN PAGE BLOG yang dah cecah 3000+ okayy sangat terharu dan berterima kasih pada u'alls :> kepada  yang tak follow tapi selalu terjah blog pink gedik ni juga terima kasih banyak kepada u'alls . okayy sayang korangg sangat . kene tahu itu . sayangg sayanngg sayanngg. cukup sampai disini . umur panjang jumpa lagi . jangan rindu aku . baboii.

GUA NAK LAYAN MAHARAJA LAWAK MEGA sampai terkencing hahahahaha joke !

No comments: