Followers

Feb 4, 2011

langkawi part 3 plus penang

haii ! sebelum cerita panjang . aku dekat PULAU PINANG . tempat MAMI . actually tadew dalam plan holiday pon nak pi penang nie. tapi disebab cuti bapak aku masih ade lagi dua hari so taknak larh sia siakan . in fact rumah aku tengah renovation and tak siap lagi so tetap jugak takboleh balik. nak stay langkawi lame lame wat pe. dah tadew tempat nak lawat lagi . cukup larh 3 hari dua malam dekat langkawi. stay penang hari nie. esok keluar laa. tempat orang. nie amik hotel pon naseb ade yang kosong . kalau tak memang tido dalam kereta la kami satu family.
jeti point babe , aien anak bapakkkkkkkk :DD
kakak yang paling rapat.orang cakap kami kembar? GILAR APE KAU!
at marybrown. MOTIF AKU ADALAH PADA GELANG TUU.
CLICK IMAGE FOR VIEW LARGE :)
beg kesayangan . PRESENT FROM MY LOVELY BF.

aku rindu muhammad fadzli.
someone please bring him to me now !
please please please :'(

No comments: