Followers

Dec 15, 2010

driving academy

heyyy heyy boyy and girl dengar sini baik baik cik ain nak bercerita nie haa , mai la ramai2 dengar cik ain nak membebel . sape dengar cik ain bagi singgit . cepat larh ramai ramai maii sini

HAHA merepek lagi , grr okayy aku nak bercerita ape tadi eah , HA niee pasal khusus KPP iaitu khusus pendidikan pemanduan bukan khusus pra perkahwinan yee , situ jgn salah paham . HAHA ingat lagi kata kata cikgu razak uwhh , dia bagi amaran kelas dia jgn bagi senyap , must have respon from us ! yeahhh ape yang penting is kerjasama, repeat KERJASAMA . jangan ingt korang dah reti bawak kereta korang dah pro sangat laaa . nmpak sgt kau poyo laa . yeaahh ini baru kelas pertama nnti ade bnyak lagi aku kene tempuhh , makk aii yang palik cuak ujian berkomputer dia , encik razak yang kachak uwhh cakap , eahh dia kachak ouhh kelas dia pon takbosan taoo . hee okayy back dia cakap komunikasi lagi penting dan cara mudah nk mengingat, membaca saja tidak membantu . okayy cikgu saya tahu . dah paham :)) okayy laa anak anak semua cik ain penat la nk bercerita lagi . tunggu nnti cik ain bercerita panjang lagi , smpai korang dah naek bosan plus taubat nk masuk blog cik ain ni lagi , ahaha jgn smpai begitu la awakk .

okayy awak , saya penat dah
esok nak keluar dgn HIM
nnti cerita terbaru esok okk
maii cium sikit
muuuaaahhhxx :)
esok jumpe saya amik singgit tao tao.
byeeeeeeeeeeeeeee

No comments: